Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Tú tamién vas poder sofitar la candidatura de la cultura sidrera asturiana a la UNESCO

Votos

(Total de votos recibidos 60)

(Puntuación 2,97)

cultura sidrera asturiana
A partir del sábadu, 16 de febreru, xijoneses y visitantes van poder amosar el so sofitu a la candidatura de la Cultura Sidrera Asturiana a Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá nos llibros de firmes que van tar a disposición del públicu n’Infoxixón y nel Muséu del Pueblu d’Asturies.
Xixoneses, y visitantes también van poder amosar a partir d’esti sábado, 16 de febreru, el so sofitu a la candidatura de la cultura sidrera asturiana a Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá, distinción concedida pola UNESCO. Quien quiera faelo pue averase a espresar el so puxu nos llibros de firmes que van tar disponibles a esi efeutu nel puntu d’información turística Infoxixón de La Escalerona y nel Muséu del Pueblu d’Asturies.

El puntu d’información Infoxixón de La Escalerona abre tolos díis de 10:00 a 14.30h y de 16:30 a 19:30h. El Muséu del Pueblu d’Asturies abre sábadu y domingu de 10:30h a 19:30h. El llunes, el muséo pieslla y de martes a vienres l’horariu ye de 10:00 a 19:30h.

Esta aición busca afalar a tola ciudadanía na promoción de la candidatura de la Cultura Sidrera Asturiana a Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá y xúnese a otres iniciatives que desendolca’l Conceyu de Xixón. El sábadu 16 de febrero, la fachada de la Casa Conceyu va allumase de verde y, hasta’l domingu, ufiértense descuentos del 50% nos bonos de Ruta de la Sidra Xixón, que pasen a costar 2,50€.