Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Lleguen los Conciertos de Primavera "Cantar presta muncho"

Votos

(Total de votos recibidos 126)

(Puntuación 3,02)

cantarprestamuncho
La Oficina de Normalización Llingüística entama'l prósimu domingu 18  de mayu los conciertos de Primavera de l'actividá didáutica "Cantar presta muncho" nel Teatru Xovellanos.


La Oficina de Normalización Llingüística del Ayuntamientu de Xixón presenta'l proyeutu "Cantar presta muncho" que tien l'envís d'averar a los escolinos y escolines del nuesu conceyu a la música coral d'una manera cenciella, abierta, activa y participativa. Cola coordinación de Nacho Fonseca, los mayestros y mayestres trabayen a lo llargo de tol cursu colos coros de los colexos inscritos y en collaboración col Centru del Profesoráu y de Recursos de Xixón.

Agora toca llucise nuna muestra de los cantares deprendíos. El domingo 18 de mayu van faese dos conciertos, unu pela mañana a les 12h y otru pela tarde a les 18h, presentaos por Naciu Varillas. Pela mañana vamos contar cola presencia de Carlos Rubiera, conceyal de cultura del Ayuntamientu de Xixón.

Van participar los siguientes colexos:

  • 12.00h. Coros del C. P. El Lloréu, C.P. Atalía, C.E.E. Sanatorio Marítimo, C.P. Montevil, C.P. Gaspar Melchor de Jovellanos y C.P. Julián Gómez Elisburu.
  • 18.00h. Coros del C.P. Severo Ochoa, C.P. Rey Pelayo, C.P. Federico García Lorca, C.P. Montiana, y C.P. El Llano

El repertoriu va tar compuestu por cantares tradicionales y populares como Cuando te vi na fonte, Na romería de San Andrés, Chalaneru, Fuisti al Carmín de La Pola, etc…

Vamos tar encantaos de cuntar cola vuesa presencia. Entrada con invitación.

Puedes descargarte aquí el programa