Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

El Festival Internacional de Cine de Gijón abre'l telón del so 50º aniversariu

Votos

(Total de votos recibidos 405)

(Puntuación 2,96)

leticia 2
L'actriz Leticia Dolera, una de les cares más renomaes del cine y la televisión, va ser la encargada de presentar la gala d'apertura de les Bodes d'Oru del Festival Internacional de Cine de Xixón, que se va celebrar el vienres 16 de payares a partir de les 20:30 hores nel Teatru Xovellanos. Les entraes yá tán a la venta nes nuestres taquilles.
Dolera, vista de recién en REC3, la cabera película de Paco Plaza, va presentar una gala na, amás de dicir les distintes seiciones y películes de la programación d'esta 50ª edición, van facer anuncia de los tres xuraos: de la Seición Oficial de llargumetraxes, de los curtiumetraxes y d'ANimaFICX, que van decidir les películes ganadores.

Durante la gala, el renomáu direutor de casting asturianu Luis San Narciso, va recibir el premiu Nacho Martínez, en reconocencia a tola so trayeutoria profesional. Premiu que va recoyer de manes de María León, cabera ganadora del Goya a la meyor actriz revelación, y d'Alejo Saura, premiáu pola la Xunión d'Actores, dos intérpretres con carreres venceyaes col agasayáu.

Na gala d'inauguración va haber una actuación musical en direuto d'una banda creada a costa fecha posta pa la ocasión, formada por músicos tan renomaos como'l ganador del "Superventolín" al meyor guitarrista asturianu, Juan Barreiro (Holyday Fleet, Kactus Jack...), los gallardonaos col "Superventolín" como meyores cantante y guitarrista, Domingo Lozano y Javi Ramos, la polifacética teclista Lorena de La Fuente o'l batería Chuss Castro (davezu en Tejedor, Karan Casey, Niall Vallely, Javier Krahe, Elliot Murphy, Mundo Animal y Maimuny), que van acompañar dende l'escenariu tolos momentos destacaos del eventu.