Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

XIII Premiu de Curtiumetraxe "Día d'Asturies"

Votos

(Total de votos recibidos 534)

(Puntuación 3,06)

- festuki copiar.jpg

Abierta la convocatoria pa presentar curtiumetraxes a la seición "Día d'Asturies" de la 50º edición del Festival Internacional de Cine de Xixón, que se va celebrar del 16 al 24 de payares de 2012.

Esti premiu entiéndese como un apueste pol futuru de lacreación cinematográfica y audiovisual y, poro, va valorar l'inxeniu,creatividá y bayura d'idees na realización. L'oxetivu d'esta convocatoria yeda-y puxu a la carrera de nuevos direutores y productores asturianos. Colpatrociniu de Televisión del Principáu d'Asturies (TPA), el FestivalInternacional de Cine de Xixón da un premiu en metálicu de 4.000€.

Les obres audiovisuales, de temes y xéneru llibres, fechesdurante l'añu 2012, tienen de tener un llargor de 30 minutos como muncho. Laparticipación ta abierta a tolos productores y realizadores d'obresaudiovisuales que seyan naturales de la Comunidá Autónoma, residentes na mesmao que les obres se ficieron nel Principáu d'Asturies.

Pa la seleición va entregase la obra en formatu DVD enantesdel 8 d'ochobre de 2012.

Consulta les bases y la ficha d'inscripción equí.